Pages

Monday, December 6, 2010

Cakes, Cookies & Tarts

Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan boleh menghubungi saya. Tempahan sebaik-baiknya hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 3 hari lebih awal. Walaubagaimanapun pada hujung minggu ada juga tempahan "short notice", bergantung kepada situasi dan stok barangan saya akan cuba siapakan. Mungkin ada yang berkata bahawa harga yang saya tawarkan agak mahal tetapi ingin saya terangkan bahawa saya amat teliti dalam mencari bahan yang halal. Insya Allah saya cuba pastikan bahan yang digunakan dahulu. Coklat yang digunakan juga agak mahal kerana ada sesetengah coklat tidak dapat dipastikan kehalalannya. Bagi fruit filling saya akan masak sendiri kerana apa yang ada dipasaran tidak pasti status halalnya. Saya tak jumpa tanda halal di label tin tersebut. apapun saya cuba untuk memberikan perkkhidmatan dan produk yang terbaik

3 comments:

  1. wah.. azlina.. bagusnya!

    tahniah, tahniah! semoga maju jaya.. saya follow blog azlina. dijemput azlina follow blog saya.. http://cuppalova.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thanx Jan. Insya Allah will follow

    ReplyDelete
  3. heheeh....tahniah..

    ReplyDelete